Klienditeenindus
Kuidas saame teid aidata?
Teie kõige sagedamini esitatud küsimused:
Kui esitate oma tellimuse enne kella 15.00 (tööpäevadel), saadetakse see samal päeval. 90% meie saadetistest toimetatakse kohale kahe tööpäeva jooksul. Saate saadetise kinnituse e-posti teel, niipea kui teie tellimus on meie laost lahkunud.
Ei. Kõik meie saadetised saadetakse diskreetsetes pruunides kastides, ilma logodeta väljastpoolt. Pakil ega saadetise etiketil ei ole Woo Me, vaid Purefun Logistics.
Saate oma pakki jälgida saadetise kinnituse e-kirjas sisalduva jälgimislingi kaudu. Saadame teile alati kinnituskirja, kui pakk lahkub meie laost. Kui te ei leia e-kirja, kontrollige oma rämpsposti kausta.
Kui see on patareitoitel toode, kontrollige kõigepealt patareisid. Vahetage need välja ja vaadake, kas midagi muutub (on väga tavaline, et kasutatakse "vanu" või nõrku patareisid, mistõttu vibratsioon ei tööta korralikult). Veenduge ka, et patareid oleksid õigesti paigaldatud. Tavaliselt on seal + märk. Kui seda pole, proovige patareide suunda reguleerida. Soovitame ka patareid välja võtta, kui olete toodet kasutanud, et nii patareid kui toode kestaksid kauem.
Kliendina on teil alati 30 päeva tagastamis- ja loobumisõigus. Et me saaksime teie tagastamise vastu võtta, ei tohi toodet olla kasutatud ja pakend/tembeldamine ei tohi olla avatud. Loomulikult on võimalik tagastada ainult üksikud tooted teie tellimusest või kogu tellimus.
Saate lugeda rohkem selle kohta, kuidas tagastada siit
Jah, kõik veebipoes olevad tooted on saadaval meie enda laos, et saaksime teie tellimuse kiiresti ja tõhusalt saata.